toon menu
zoeken in website
zoek in webshop
zoek in tekstpagina's
contact FashioniIT

Lofty Manner neemt B2B Fashionit in gebruik

Lofty Manner is een Nederlands merk en levert elke 2 maanden een nieuwe collectie damesmode.

Met de nieuwe B2B biedt Lofty Manner haar klanten de mogelijkheid om voororders zelf online te plaatsen.

23/3/2018

ZiZo neemt CRM, B2B en B2C van Fashionit in gebruik

ZiZo is een Nederlands merk voor dames broeken waarbij de uitmuntende pasvorm centraal staat. 
De broeken van ZiZo worden geleverd aan retailers in Nederland, België en Duitsland.

ZiZo maakte tot dusverre gebruik van een  andere ERP, maar heeft omwille van de gebruiksvriendelijkheid en transparantie besloten om over te stappen naar ons systeem. Voor de financiële administratie is er een API koppeling met E-boekhouden gerealiseerd.

Voor de online verkoop aan retailers is de door ons geleverde B2B in gebruik genomen.

2/1/2018

Maicazz neemt CRM, B2B en B2C in gebruik

Maicazz is een Nederlands label en biedt een gevarieerde collectie met rijke tops, royale blouses, getailleerde blazers, tuniekjurken en sporty-coole stijlen. Daarnaast wordt de Maicazz collectie aangevuld met polyamide basics, stoere leggings en royale vesten.

De kleding van Maicazz wordt geleverd aan retailers in Nederland, België en Duitsland.

Maicazz maakte tot dusverre gebruik van een  andere ERP, maar heeft omwille van de gebruiksvriendelijkheid en transparantie besloten om over te stappen naar ons systeem. Voor de financiële administratie is er een API koppeling met E-boekhouden gerealiseerd.

Voor de online verkoop aan retailers is de door ons geleverde B2B in gebruik genomen.

2/1/2018

Chiarico neemt CRM, B2B en B2C in gebruik

De kleding van het Nederlandse label Chiarico volgt de vrouwelijke lijnen, zodat elk figuur ideaal tot zijn recht komt. De kleding wordt gemaakt van zoveel mogelijk natuurlijke materialen, met name viscose. Voordeel van viscose is dat de kleur intens blijft ook na regelmatig wassen.

In verband met de gebruiksvriendelijkheid en de aanzienlijk lagere maandelijkse kosten van het door Fashionit ontwikkelde systeem, heeft men besloten om over te stappen. Met ingang van augustus jl. is voor de orderregistratie, uitlevering en fakturatie het door ons geleverde systeem in gebruik genomen.

Voor de online verkoop aan retailers is het systeem uitgebreid met door ons ontwikkelde B2B.

15/7/2017

Rimini neemt CRM Fashionit in gebruik

Rimini maakt voor de orderregistratie, distributie en fakturatie sinds 1 januari jl. gebruik van de door ons geleverde CRM / ordersoftwear.

Deze wordt gecompleteerd door onze 'responsive' B2B shop.

5/4/2017

Turquoise By Daan neemt CRM en B2B in gebruik

Turquois by Daan is voornamelijk een 'cash and carry' leverancier van modische dameskleding.

Turquoise by Daan maakt voor de showroomverkopen, orderregistratie, distributie en fakturatie sinds 1 januari jl. gebruik van de door ons geleverde CRM / ordersoftwear.

Deze wordt gecompleteerd door onze 'responsive' B2B shop.

5/4/2017

Digital Fashion Center start met B2B Fashionit

Digital Fashion Center levert vrouwelijke en stijlvolle mode van verschillende Italiaanse ateliers.
Het unieke van Digital Fashion Center is de riante markup en de enorm korte levertijden.
Alle items kunnen enkel online worden besteld.

Digital Fashion Center maakt gebruik van de door Fashionit ontwikkelde 'responsive' B2B shop en CRM.

31/10/2016

Dolce Vita neemt CRM Fashionit in gebruik

Dolce Vita is een Nederlands modemerk dat sinds 2002 bestaat. Dolce Vita wordt inmiddels in 15 landen verkocht en heeft meer dan 300 verkooppunten in Nederland. Dolce Vita Mode staat voor stijlvolle en vrouwelijke mode voor een betaalbare prijs. De collectie is origineel, chic maar ook sportief en vooral heel draagbaar.

In verband met de schaalbaarheid van de door Fashionit ontwikkelde CRM, heeft men besloten om medio dit jaar over te stappen naar ons systeem. Met ingang van augustus jl. is voor de orderregistratie, uitlevering en fakturatie het door ons geleverde systeem in gebruik genomen.

30/10/2016

Corel neemt CRM Fashionit in gebruik

Corel is een Nederlands broekenmerk opgericht in 1982. Corel staat bekend om hun damesbroeken met uitmuntende pasvormen,

Corel maakt voor de orderregistratie, distributie en fakturatie sinds kort gebruik van de door ons geleverde CRM / ordersoftwear.

Deze wordt wordt gecompleteerd door onze 'responsive' B2B shop.

30/10/2016

Pinned by K neemt CRM Fashionit in gebruik

Het Nederlandse label Pinned by K levert leder accessoires zoals fringes en tassen. Recent is de collectie uitgebreid met een sneaker lijn.

Om de bedrijfsprocessen zoals registratie van orders, logistiek en fakturatie te stroomlijnen is er besloten om de CRM van FashionIT te gaan gebruiken.

Daarnaast zal de CRM op korte termijn worden uitgebreid met een onze volledig 'responsive' B2B-webshop.

30/10/2016

Creators of Fashion gaat voor CRM Fashionit

Creators of Fashion maakt sinds 2 maanden voor haar damesmode label MY-PASHION gebruik van de door FashionIT ontwikkelde CRM.

Daar Creators of Fashion het grootste deel van van haar collectie uit voorraad levert, was een actueel inzicht in de voorraadpositie een eerste vereiste. Tevens diende de inkoop efficiënter te worden gemaakt, zodat de omloopsnelheid verhoogd kon worden.

De CRM wordt ingezet voor het gehele bedrijfsproces van registratie van orders tot voorraadbeheer en fakturatie

27/7/2016

Lancering APP voor voororders

Recentelijk hebben wij een geheel ontwikkelde APP voor het schrijven van voororders ontwikkeld en gelanceerd.

De interface van de APP is 'responsive' en eenvoudig in gebruik, doordat voor de buitendienst niet relevante functies zijn weggelaten. Dit laatste betekent echter niet dat de APP niet volledig is. Zo kunnen er onder andere artikelfoto's worden getoond, kan men orders laten ondertekenen en kunnen orders geprint danwel gemaild worden.

Ook kan een buitendienstmedewerker of agent eenvoudig nieuwe klanten aanmaken, waarbij de foutmarge door diverse controles tot een minimum beperkt wordt. 

De APP dient als verlengstuk van onze CRM en is bedoeld voor tablets, maar werkt ook op een laptop of desktop.

8/6/2016

Jane Lushka neemt CRM Fashionit in gebruik

Het stoere Nederlandse vrouwenmode label Jane Lushka zit behoorlijk in de lift.

Om de bedrijfsprocessen zoals registratie van orders, logistiek en fakturatie te stroomlijnen is er besloten over te stappen op de CRM van FashionIT.

Daarnaast zal de CRM op korte termijn worden uitgebreid met een onze volledig 'responsive' B2B-webshop.

8/6/2016

Lofty Manner gaat voor CRM Fashionit

Lofty Manner is een Nederlands merk en levert elke 2 maanden een nieuwe collectie damesmode .

Een vereiste voor Lofty Manner was om de buitendienst op een tablet orders te laten schrijven, waarbij de klant een order op de tablet zou kunnen ondertekenen.

Enkel de optie om een klant op de tablet de order te laten ondertekenen bestond nog niet, maar is tesamen met enkele andere kleine aanpassingen inmiddels in het systeem opgenomen.

De CRM is eind 2005 naar volle tevredenheid in gebruik genomen.

21/3/2016

Royaums gaat voor CRM van FashionIT

Royaums is een exclusief Nederlands merk voor sneakers en accessoires in het hoge segment

Om aan de wensen van Royaums te kunnen voldoen, waren er enkele rigoreuze aanpassingen van onze CRM nodig.

Zo zou het systeem onder andere met meerdere valuta om moeten kunnen gaan. Daarnaast hebben alle artikelen een uniek serienummer dat gekoppeld dient te worden aan de retailer waaraan het artikel geleverd is. 
Dat dit een leuke uitdaging was, moge duidelijk zijn.

Inmiddels is de CRM met de gewenste aanpassingen opgeleverd en in gebruik genomen.

21/3/2016

VOLG ONS
Facebook